گروه ساتیا

مفتخر هستیم با تلاش های روزافزون و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و هم چنین بر پایه درک فنی متخصصین و شاغلین مجموعه، توانسته ایم با جلب رضایت مشتریان، یار و همراه شما در پروژه ها و خدمات مبتنی بر وب باشیم. امید است با یاری خداوند متعال و همراهی و پشتکار تمامی همکاران و کارکنان، این گروه قدم مثمرثمری در رضایتمندی شما عزیزان داشته باشد.
گروه ساتیا
محمدی
مدیرت گروه ساتیا

طراحی سایت تخصص ماست !

مجموعه ساتیا ، خدمات متنوعی را در زمینه طراحی سایت، برنامه نویسی تحت وب ، طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی پورتال سازمانی به مشتریان خود عرضه می کند . تجربه ما در خدمت رسانی به طیف وسیعی از مشتریان می تواند یاور شما در مسیر تجارت الکترونیک باشد .

پنل پیامک

پنل پیامک،نرم افزار تحت وبی است که از طریق اینترنت در هر کجای دنیا که باشید،به شما این امکان را می دهد تا تنها با داشتن یک نام کاربری و رمز عبور ،به مدیریت تبلیغات پیامکی،اطلاع رسانی و گسترش کسب و کار خود بپردازید.
این سامانه قابلیت ارسال،دریافت پیامک را از طرق مختلف در اختیار شما قرار می دهد و این امر تنها از طریق اینترنت و بدون نیاز به دستگاه های جانبی میسر خواهد بود.ساتیا پیامک با امکانات متنوع از قبیل تلفن گویا،فکس،پیامک صوتی و… شما را در ایجاد یک دفتر کار مجازی و مدیریت کسب و کارتان یاری خواهد کرد.

میزبانی وب

ساتیا فعالیت خود را در زمینه هاستینگ از سال ۲۰۱۴  شروع نمود.

از آغاز فعالیت گروه ساتیا تا کنون نهایت تلاش گروه ساتیا ارائه بهترین سرویس به کاربران خود بوده است و طی فعالیت های گروه ساتیا تنها افتخار ما رضایت کابران از سرویس ارایه شده توسط گروه ساتیا میباشد.

 

قوانین استفاده از خدمات ساتیا

قیمت تمام شده

قیمت تمام شده محصولات همان قیمت درج شده در سایت بوده و قیمت دیگری بابت ارایه خدمت به کاربر از قبیل هزینه مالیات، ارسال پستی،ضمانت به قیمت نهایی افزوده نخواهد شد

حفاظت از اطلاعات :

سامانه ساتیا پیامک بر روی چهار سرور قدرتمند به صورت همزمان در دیتاسنتر سروش در کشور ایران قرار داشته و تمامی اطلاعات موجود در این سرور هر ۵ ساعت یک بار توسط سرور دیگری درکشور آمریکا بکاپ گیری شده و تمامی این اطلاعات روزانه به سرور بکاپ در آلمان منتقل می گردد . این فرایند به صورت لحظه ای به صورت کاستر روی دو سرور دیگر در حال تکرار می باشد تا از اطلاعات کاربران به بهترین نحو نگهداری گردد .

ضمانت بازگشت کالا یا خدمات

در صورتی که کالا یا خدمات سفارش داده شده مغایر با توضیحات درج در سایت باشد کاربر می تواند حداکثر ظرف ۷ روز کالا یا خدمات را عودت دهد.لازم به ذکر است هزینه ایجاد خدمات از کاربر گرفته خواهد سد

طراحی کاملا واکنشگرا

پشتیبانی :

تمامی کاربران و نمایندگان از پشتیبانی کامل برخوردار هستند ، پشتیبانی بی نظیر شرکت از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب یکسره از طریق تلفن و پشتیبانی آنلاین می باشد .

logo-samandehi